مطالب بلاگ

معرفی برند جاینت , بزرگترین تولید کننده دوچرخه جهان

giant bicycles

برند جاینت

جاینت برند تایوانی تولیدکننده‌‌ی دوچرخه، از سال‌ها پیش به‌عنوان برندی قابل احترام در صنعت شناخته می‌شد و امروز، بزرگ‌ترین سازنده‌ی دوچرخه در جهان است.

 

جاینت (Giant) شرکت تایوانی تولیدکننده‌ی دوچرخه است که به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده در جهان شناخته می‌شود. مرکز مدیریت این شرکت در تایچونگ تایوان و مراکز تولیدی در تایوان، هلند و چین قرار دارند. جاینت از سال ۱۹۷۲ شروع به کار کرد و به‌مرور به برندی مشهور در میان دورچرخه‌سواران تبدیل شد. قراردادهای اولیه‌ی آن‌ها با تولید محصول برای شرکت‌های بزرگ دیگر اجرا می‌شد، اما به‌مرور جاینت خود را به‌عنوان برندی مستقل در جهان ثابت کرد.

هدف اصلی شرکت جاینت چیست؟

هدف اصلی شرکت جاینت این بود که طبق هر فعالیت خاص دوچرخه ی خاصی را تولید کنند و به مردم ارائه دهند ؛ بنابر این تولیدات آن ها به دسته های متفاوتی تقسیم می شد که این دسته ها عبارت اند از ؛ دو چرخه های مناسب برای مسیر های پر پیچ و خم کوهستان ، دوچرخه های مخصوص جاده با وزن حداکثر کم و سرعت متعادل ، دوچرخه های عادی برای کاربران عادی ، دوچرخه های مخصوص بانوان با طراحی فوق العاده که مخصوص بانوان می باشد.

دوچرخه ی کودکان در سنین مختلف و خیلی از انواع دسته بندی های ریز دیگر و دو چرخه های مختلف می باشد.

در نتیجه جاینت دوچرخه های خود را با توجه به نوع کاربران تولید و دسته بندی می کند.

در حقیقت جاینت را می توانیم به عنوان کسب و کار معروف و موفق در عصر حاضر  معرفی کنیم ؛ که با بالا رفتن میزان علم و دانش و فناوری خود را مطابق با این عوامل بالا می برند و همیشه پاسخگو نیاز های مردم کشور های مختلف جهان می باشد .

امروزه برند جاینت به عنوان برندی معروف و با کیفیت در میان عمده مردم به مشار می رود و سالایانه با تولید هزاران دو چرخه مرغوب ، در آمدی بیش از 4 میلیارد دلار دارد.

جاینت | دوچرخه | دوچرخه جاینت | دوچرخه کیش | کیش

نوآوری‌های جدید برند دوچرخه جاینت

دوچرخه جاینت در حال حاضر در کل جهان و البته ایران بسیار معروف است. این حسن شهرت راحت به دست نیامده‌است. جاینت بارها در طراحی دوچرخه‌های مختلف نوآوری داشته و همین باعث شده که روی خوشی به دوچرخه‌های این برند نشان داده شود.

به‌عنوان مثال، در سال ۱۹۹۵، جاینت دوچرخه‌ی جاده‌ای را با لوله‌ی جلویی شیب‌دار طراحی کرد و در طراحی آن چون از مواد کمتری استفاده شده بود، وزن دوچرخه پایین آمد و همین باعث شد که دوچرخه‌ی جاده‌ای آن‌ها سرعت بیشتری داشته باشد. مدت زیادی نگذشت که برندهای دیگر از این نوع طراحی تقلید کردند و رفته‌رفته دوچرخه‌های جاده‌ای بیشتری با این نوع طراحی روانه‌ی بازار شدند.

به‌عنوان مثالی دیگر می‌توان به سیستم‌تعلیق فوق‌العاده‌ی Maestro از سوی جاینت اشاره کرد. این سیستم‌تعلیق در سال ۲۰۰۶ از سوی جاینت معرفی و به کار گرفته شد. به گفته‌ی مسئولان جاینت در آن زمان، این سیستم‌تعلیق برای انتقال قدرت در بهترین شکل از سوی سیستم تعلیق عقب طراحی شده‌ است. Maestro از مجموعه‌ای از ۴ نقطه‌ی محوری و همچنین ۲ اتصال جهت ایجاد یک نقطه‌ی محوری شناور بهره می‌برد تا باعث شود چرخ عقب به‌شکل عمودی حرکت کند.

خرید دوچرخه جاینت

اگر قصد خرید دوچرخه جاینت را دارید،ا ولا می توانید بابت انتخاب معقولتان به خود افتخار کنید، زیرا وجود برندهای نامعتبر و متعدد می توانست قضاوت شما را متاثر سازد اما شما بر قوه تصمیم گیری خود اتکا کردید، دوم اینکه حالا فقط برند را مشخص کرده اید و قسمت زیادی از مسیر باقی مانده است. در خرید دوچرخه جاینت حیطۀ انتخاب وسیع است چرا که تولیدات جاینت در با توجه به نوع، کارایی و سری طبقه بندی می شوند و هریک از این طبقه ها خود با در نظر گرفتن مدل ، بودجه، سایز و بعضا جنسیت گروهبندی می شوند. پس هنگام خرید دوچرخه جاینت برای جلوگیری از سرگیجه، بهتر است آماده وارد فروشگاه شوید یا سایت را آپلود کنید. در اینجا چند نکته را بازگو میکنیم تا در بخشی از مسیر خرید دوچرخه جاینت با شما همراه شویم.

Road bike : دوچرخه های زیادی در این طبقه بندی قرار می گیرند زیرا دوچرخۀ متعلق به این گروه می تواند مسیرهای مسطح و یا با ناهمواری های سبک را طی کند. بعضی از این دوچرخه ها می توانند با سرعت خیره کننده خود،شمارا برنده یک مسابقه کند مانند racing bikes اما توجه در دوچرخه های دیگر روی راحتی شخص است مثل city bikes.کم پیش می آید روی این دوچرخه ها کمک فنر نصب شود.
Mountain bikes : با خرید دوچرخه جاینت مدل کوهستان می توانید با خیال راحت از جاده خارج شوید.این نوع دوچرخه می تواند با دو کمک فنر در جلو و عقب تولید شود،و یا اینکه با یک کمک فنر در جلو طراحی شود. این دوچرخه ها با پیچیدگی بیشتری تولید می شوند زیراسوارکار مدام با زمین های ناهموار،دره ها و پیچ های تند در تقابل است.
Kids bikes :کودکان در جاینت از قلم نیفتاده اند.دوچرخه کودک جاینت در سایزهای ۱۲،۱۶،۲۰،۲۴،۲۶تولید می شوند.برای خرید دوچرخه جاینت بعد از انتخاب نوع دوچرخه، مدل آن را انتخاب کنید.در این مورد می توانید با سرچ کردن در اینترنت مدلهای دسته خودرا بررسی کنید و با توجه به قطعات،لیستی از کارآمدترین ها در تناسب با نیازتان را ،تهیه کنید. توجه داشته باشید یک سری می تواند چند مدل داشته باشد ،مثل سری cross city disc که ۴ مدل دارد.
با توجه به بودجه خود،لیست را محدود کنید.
برای خرید دوچرخه جاینت در جزیره کیش میتوانید با مراجعه به نمایندگی رسمی محصولات جاینت در بازار ونوس غرفه 44 تنگستان کیش با مشاوره کارشناسان فروش شرکت دوچرخه مناسب خود را انتخاب فرمایید.

جاینت | دوچرخه | دوچرخه جاینت | دوچرخه کیش | کیش جاینت | دوچرخه | دوچرخه جاینت | دوچرخه کیش | کیش

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *