مطالب بلاگ

همه چیز درباره اسکوتر و چرا باید برای کودکان اسکوتر خریداری کنیم ؟

اسکوتر 3 چرخ تعادلی دود زا برقی شارژی موزیکال بچه گانه پسرانه دخترانه اسکوتر فروشی

اسکوتر ساده بچه‌گانه و یا اسکوتر کودک به‌عنوان یک وسیله سرگرمی جذاب برای کودکان به‌حساب می‌آید. وقتی به اسکوتر مخصوص کودکان نوپا فکر می‌کنید چه سوالاتی برایتان پیش می‌آید؟

  1. اسکوتر 3 چرخ بهتر است یا اسکوتر 2 چرخ؟
  2. ارتفاع اسکوترهای سه‌چرخ و دوچرخ چقدر است؟
  3. آیا اسکوترهای 2 چرخ برای کودکان زیر 5 سال مناسب است؟

اسکوتر (Scooter) کودک

Scooter از جمله ابزارهای است که حس هیجان و نشاط را در کودکان و حتی بزرگسالان بر می انگیزد. اسکوترها به طور معمول در دو نوع، مخصوص کودکان و بزرگسالان در مدل های متنوع توسط کمپانی های مختلفی طراحی، تولید و روانه بازار می شوند. اسکوترهای مخصوص کودکان در اصل با هدف افزایش اعتماد به نفس و بهبود توانایی حرکتی، ورزش و سرگرمی و حتی زمینه ای برای یادگیری دوچرخه سواری در آینده نزدیک برای کودک طراحی شده اند. امروزه کاربری Scooter ها تنها به تفریح و سرگرمی خلاصه نمی شود بلکه برای برخی از افراد حکم ابزاری برای تردد درون شهری، به جای استفاده از ماشین و کاهش آلودگی به شمار می آید. اغلب والدین تمایل دارند که برای فرزندانشان اسکوتر سواری را تجربه کنند اما آگاه نیستند که چه نوع اسکوتری با توجه به سن، اندازه و .. برای کودکشان مناسب است.

اسکوتر ساده بچه‌گانه به‌عنوان یک سرگرمی و تفریح و همچنین لذت یک سواری عالی را برای کودکان و نوجوانان به ارمغان می‌آورد. استفاده از اسکوتر فواید بی‌شماری دارد. از بهبود تعادل، هماهنگی و مهارت‌های خوب حرکتی گرفته تا کمک به اعتماد به‌ نفس کودکان. انواع اسکوتر کودک و نوجوان شامل مدل‌های اسکوتر دوچرخ، اسکوتر سه‌چرخ، اسکوتر چرخ بزرگ ویژه بزرگسالان، اسکوترهای حرفه‌ای Stunt و اسکوترهای برقی می‌باشند.

مطالعه کنید : اسکیت برد یا لانگ برد ؟ همه چیز درباره اسکیت برد ها

اسکوتر 3 چرخ مناسب برای کودکان نو پا

اسکوترهای تعادلی 3 چرخ مناسب رده سنی  2 تا 8 میباشد، این نوع علاوه بر ثبات بالا از سرعت بسیار کمتری نیز برخوردار هستند. طراحی این اسکوتر ها به گونه ای است که که در قسمت عقب دارای 1 چرخ و در قسمت جلو 2 چرخ قرار داده شده است. میزان تعادل بالا و امنیت را می توان مهمترین مزیت این نوع اسکوتر برای این رده سنی دانست.

دسته: اسکوتر ، اسکیت برد, اسکوتر 2 چرخ و 3 چرخ تعادلی برچسب: اسکوتر, اسکوتر 3 چرخ, اسکوتر بچگانه, اسکوتر بچه گانه, اسکوتر بچه گانه پلاستیکی, اسکوتر بچه گانه چراغ دار, اسکوتر بچه گانه دخترانه, اسکوتر بچه گانه سه چرخ, اسکوتر بچه ها, اسکوتر بزرگسال, اسکوتر پسرانه, اسکوتر تعادلی, اسکوتر دخترانه, اسکوتر کودک, اسکوتر موزیکال

معمولا اسکوترهای 3 چرخ تعادلی در مدلهای موزیکال ، طرح فانتزی دارای تصاویر زیبا از شخصیت‌های کارتونی و انیمیشنی همچون اسکوتر کیتی، اسکوتر مینیون، اسکوتر اسپایدرمن (سگهای نگهبان ، پپا پیگ ، انتقام جویان ، بن تن) و غیره باعث خواهد شد تا کودکان علاقه بیشتری به آن‌ها پیدا کنند.

اسکوتر 2 چرخ یا معمولی مناسب برای کودکان 5 تا 12 ساله

کودک از سن 5 سالگی به بعد در حفظ تعادل خود توانا تر می شود. از این روی استفاده از اسکوترهای 2 چرخ و هم 3 چرخ می تواند گزینه مناسبی برای آنان باشد. والدین می توانند برای فرزاندان خود را در این گروه سنی، بسته به میزان توانایی کودک در حفظ تعادل و کنترل، اسکوتر دارای 2 و یا 3 چرخ را برای فرزند خود انتخاب نمایند.

نکته : باید توجه داشت که امنیت کودک اصلی ترین عامل در خرید یک Scooter محسوب می شود.

معمولا استفاده از اسکوترهای 2 چرخ برای کودکان بالای 6 سال توصیه می شود. این نوع از اسکوترها برای کودکانی که توانایی خوبی در حفظ تعادل خود دارند مناسب است. در ساخت این نوع اسکوتر فلز بکار می رود و به تبع از تحمل وزن بالاتری نیز برخوار خواهند بود. و این امکان را برای مهیا می کند که با سرعت بیشتری با آن حرکت کند. اگر فرزند 6 تا 15 سال دارید اسکوتر های 2 چرخ می توانند گزینه مناسبی برای استفاده فرزندتان باشد.

در نظر داشته باشید اسکوتر های 2 چرخ در کیفیت های مختلف و تحمل وزن های متفاوت روانه بازار میشود ، ما در فروشگاه اسکوتر شاپ و تنگستان کیش مدلهای دوچرخ اسکوتر برای کودکان و نوجوان و همچنین بزرگسالان در طرح ها و مدل های مختلف آماده فروش داریم .

اسکوتر دو چرخ,اسکوتر دو چرخ دیجی کالا,اسکوتر دو چرخ جلو,اسکوتر دو چرخ دخترانه,اسکوتر برقی دوچرخ,اسکوتر میکرو دوچرخ,اسکوتر دو چرخ دار,اسکوتر دو چرخ قیمت

اسکوترهای برقی مناسب جوانان و بزرگسالان

این نوع از اسکوترها (برقی) اوایل در طرح های دسته دار چیزی شبیه به اسکوترهای 2 چرخ تولید و روانه بازار شد. اما با این تفاوت که با نیروی برق به حرکت درمی آمدند و نفر تلاشی در جهت حرکت اسکوتر انجام نمی داد. در حال حاضر نوعی دیگری از اسکوتر های برقی تولید و روانه بازارها می شوند که که فاقد دسته، و بیشتر شبیه به یک برد هستند که برای حرکت با آنها، توانایی درکنترل و تعادل نقش اصلی را ایفا می کند. این نوع اسکوترها بوسیله باتری های لیتیومی شارژی که قابل تعویض می باشند به حرکت درمی آیند که در هنگام سواری با آن فرد از نظر جسمی درگیر نمی شود.

اسکوترهای برقی دارای چرخ های بزرگتر و وزن بیشتری نسبت به سایر اسکوترها هستند. از این روی از مقاومت بالا و به تبع قیمت بالاتری نیز برخوردارند. باتری های بکار رفته در اسکوترهای برقی نسبتا سبک وزن هستند و در مدت زمان 2 الی 3 ساعت بوسیله برق شهری کاملا شارژ شده و مقدار گنجایش باتری ها بر مبنای مقدار آمپر، ساعت و گاها میلی آمپر معرفی شده و بر مدت زمانی که می توانند اسکوتر را به حرکت در آورد نقشی کلیدی دارند. کیفیت، سایز، وزن، و نوع چرخ در میزان سرعت یک اسکوتر برقی امری بسیار مهم و تاثیرگذار است.

اسکوتر برقی تاشو شیائومی اسکوتر برقی پرقدرت تاشو

scooter, اسکوتر, اسکوتر برقی, اسکوتر برقی mi, اسکوتر برقی تاشو, اسکوتر برقی صندلی دار, اسکوتر بزرگسال

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *